måndag 17 december 2012

Vikt 69 kg!

Jag står stadigt kvar på 69 kg i vikt (vilket är väldigt bra, med tanke på att jag vägde 74 kg i slutet av oktober!). Min förhoppning är att efter den här veckan så ska jag väga 68 kg. Vi får se med jul och allt, om det går att hålla igen.

Men jag har gått ner 1 cm kring låret sedan förra veckan! :D och totalt 4 cm runt höfterna sedan oktober, det känns verkligen fantastiskt.

Så idag ska jag äntligen unna mig ett par nya byxor! Mina favorit jeggings finns bara i två storlekar i affären här i stan: S/M och L/XL.

Jag har tidigare oftast kunna ha S/M, men efter att jag ökade så mycket i vikt i somras så blev jag tvungen att köpa L/XL. Det kändes fruktansvärt, att jag misskött mig så illa. Min kropp vill vara pigg och glad! :)

En del måste kämpa mer med vikten än andra, och är du en av dem - ge inte upp! Låt dig inte själv bli sjuk av övervikt och tänk på att vi är flera som tillsammans kämpar för att hålla oss friska!

"Bromsen på" som kollegan sa ;) väldigt bra uttryck! Vi måste begränsa oss, det är OK att säga till sig själv efter en halv bulle att "nu räcker det!".

http://pieces.se/pieces/bottoms/FUNKYFOXYLEGGING/17041182,sv_SE,pd.html?dwvar_17041182_colorPattern=17041182_DARKBLUEDENIM&forceScope=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar