måndag 3 december 2012

Dag 4, sista Attackdagen

Jag är fortfarande lite besviken på mig själv för att jag hunnit fuska två gånger på så kort tid.

Jag undrar hur det är med min motivation och hur jag ska fortsätta kampen nedåt i vikt.

Jag går fortfarande ner i vikt, så fusket igår verkar inte ha påverkat kroppen alldeles för mycket. Däremot så är det så viktigt att ta sig tillbaka på rätt bana igen efter fusk.

Jag tänker på att om jag ger upp nu, så kommer jag tvingas att göra om allt igen nästa gång andan faller på...
Och imorgon så får jag äntligen äta grönsaker igen.

Idag har jag köpt räkor till lunch, det är så gott och känns lyxigt!  Till det serverar jag Dukan majonäs, dvs ett mosat, kokt ägg med moutard a  l'ancienne.

Dagen klarar jag mig igenom med att dricka julmust  :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar