onsdag 9 januari 2013

Utvärdering! Gotu Kola, efter 6 dagar.

Efter att ha intagit Gotu Kola nu i 6 dagar så har jag bestämt mig för att avsluta experimentet några dagar i förtid på grund av att jag blivit så extremt hungrig den senaste veckan!
 
Jag har ingen aning om det beror på tabletten eller inte, så jag avbryter här och så får vi se vad som händer.
 
Jag har tagit 1 tablett, 3 gånger dagligen, i samband med måltid. Jag tog även en koffeintablett (100 mg) tillsammans med GK, för att GK kan ha en viss sederande effekt. 
 
Gotu Kola visade sig vara en effektiv urindrivare, och efter rätt många toalettbesök och ett par dagar, så hade jag gått ner 1 kg i vattenvikt - från 69 kg till 68 kg.
 
Om jag kommer att testa Gotu Kola igen? Vi får se. Jag slutade ta tabletten i förrgår kväll, och hungern är som bortblåst... Om det är Gotu Kola som är boven till min enorma aptit, så kommer jag definitivt undvika tabletten i fortsättningen!
 
Slutsatsen är att man kissar mer om tar Gotu Kola. Slutsatsen om aptit/hunger kommer nästa vecka, när jag varit utan Gotu Kola en längre tid.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar