lördag 5 januari 2013

Dietpiller: Koffeintabletter och Gotu Kola; test!

En av biverkningarna när man tar Gotu Kola, kan vara en viss sederande effekt, särskilt i kombination med andra lugnande medel.

Jag känner inte riktigt för att gå omkring som en slö zombie, så efter att ha känt mig lite väl lugn efter dag 1 på tre Gotu Kola tabletter/dag, så har jag tagit en koffeintablett (100 mg) i samband med intaget av Gotu Kola.

Problemet är att koffein är också ett urindrivande ämne, så jag kommer i utvärderingen inte kunna säga om det är Gotu Kolan som gett effekt eller om det är koffeintabletterna eller om det kanske blir en effekt av dem tillsammans?

Jag har hur som helst kissat mycker mer än vanligt. Inatt var jag tvungen att gå upp och kissa, vilket jag i vanliga fall aldrig behöver göra.

Jag hade liknande symptom när jag åt en extrem proteindiet (Dukan dieten) och gick då snabbt ner i vikt, för att jag gjorde av med mycket vatten i kroppen.

Jag väger in på måndag igen, så får vi se vad Gotu Kola + Koffein gör för skillnad på vikten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar