fredag 4 januari 2013

Charlotte Perrellis Stora Fitness Paket!

Fit & Smart by Charlotte Perrelli

Nu har jag fått hem Charlotte Perrellis stora fitnesspaket, som innehåller 2 x 900 g "Fit & Smart Protein", 12 st FemmeSnack mellanmålsbars, 1 Fit & Smart Vitamin/Mineral och 1 stk Perrelli smartshake.

Länk till Gymgrossisten som har specialpris nu på paketet (499:-):
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/charlottes-perrellis-stora-fitnesspaket

Jag köpte paketet för att jag tyckte att det var mycket prisvärt. 900 gram protein kostar vanligtvis runt 200 kr/paket -så för 100 kr extra så får man även bars, vitamin/mineral tillskott och smartshake.

Jag är mest nyfiken på Smartshaken, den ska kunna hålla proteinpulver i två olika behållare, så att man smidigt kan ta med sig sin dagsranson utan spill.

En fördel är att man kan välja två olika smaker på proteinpulvrena! Jag beställde Caffe Latte och Jordgubb.

Vi får se hur väl det fungerar! Uppdatering och utvärdering kommer snart...



HÄNG MED MIG PÅ MIN 12-VECKORS TRANSFORMMATION
från soffpotatis till fitnessbrud!
Följ bara länken :) START 21/1 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar