söndag 20 januari 2013

Imorgon drar jag igång med styrketräning!


Yes! Nu är jag taggad :D

Imorgon så drar jag igång med styrketräningen, efter ett 12-veckors program som du hittar här.

Jag har laddat ner Bodybuilding.com app och allt! Så ikväll ska jag ta före bilderna, och efter 12 veckor så kommer efter bilderna :)

Jag är sjukt taggad, det här ska bli väldigt roligt!

Jag har tröttnat lite på svälten, trots att jag faktiskt väger nästan 67 kg nu! (Wiii - har tappat 7 kg sedan oktober :D Jag vill att min kropp ska vara snygg och sund också, och det kan man aldrig uppnå genom att bara banta, lite svett måste till också!

Gymkort har jag redan :p den har tickat på utan att jag utnyttjat den... men det känns bra nu när jag har ett konkret mål och ett färdigt program att följa. Som nybörjare behöver man mer motivation än de som redan har fitness som en livsstil.

Önska mig lycka till så börjar jag imorgon! :D

http://www.bodybuilding.com/fun/matt88.htm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar