tisdag 26 februari 2013

Jag vill bara äta rulltårta!

Rosa Rulltårta med Marängkräm - Emma My Sugar Town

Uh, det går inget bra här. Inte med hemträningen, inte med dieten, inte med motivationen alls!

Jag har (tack och lov) inte gått upp i vikt, utan hållt mig på cirka 66 - 67 kg.

Men jag kommer inte igång alls med mina fina träningsprogram! Och jag är inte ett dugg sugen på att låta bli att äta onyttigheter. Jag vill bara äta rulltårta!

Jag vet inte hur jag ska ta mig vidare härifrån, men jag taggar ner på träningen så länge. Jag har haft ont i kroppen och känt mig lite allmänt trött/hängig, så det kanske bara en långdragen förklning som behöver ge med sig.

Jag har mycket i livet just nu också, kanske tom lite mer än vanligt. Så jag försöker hålla igen på maten så att lite rulltårta kan slinka ner utan viktuppgång och så får jag hålla tummarna att boken om statisk träning kanske peppar mig att fortsätta min viktresa!

Jag måste hitta på något bra, jag kan ju inte ge upp nu när jag är så nära målet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar