lördag 16 februari 2013

NYSTART vecka 6, träning!

Yes! Efter 3 veckors motgång ska jag tillbaka upp på banan igen, jag vill ha en ny kropp i sommar! 

Jag håller mitt löfte om att lägga upp före och efter bilder på min kropp vecka 12, trots att jag redan är lite efter i schemat. Men jag hoppas att man kan se viss förändring iallafall. Efter vecka 12 så lägger jag upp nya bilder vecka 18 och vecka 24 - så får vi se om det skett någon förändring!

Men det är bra med bilder - då känner jag lite press på mig själv att jag verkligen måste jobba hårt mot att uppnå mitt mål.

Så, varför har jag mött motgång? Kris Gethins 12-week Daily video trainer är super bra, men jag har inte den tiden att lägga i gymmet. Har man små barn och ett 60-timmars jobb, så existerar sällan möjligheten att spendera allt för mycket tid nere i gymmet.

Vad är då lösningen? Jag tänker inte ge upp! Hans träningsupplägg är bra, det känns maxat att lägga på sig härliga muskler - så jag tar hans träningsprogram och bryter ned det i mumsbitar.

Jag kommer att träna kortare perioder - men oftare! Om jag dessutom slipper byta om och duscha, så spar jag mycket tid. Jag använder fria vikter, kroppstyngd och gummiband istället för gymmaskiner.

Så huvudupplägget går till så här; istället för 2 timmar gym 3 dagar i veckan så kommer jag att träna varje dag, cirka 3 gånger om dagen. 3 gånger i veckan försöker jag ta mig till gymmet, och utföra övningar som bara kan göras med de särskilda maskinerna.

Jag kör om hans program from vecka 2.

Ih! Håll tummarna för mig nu, jag vill verkligen uppnå en starkare och fastare kropp!



HÄNG MED MIG PÅ MIN 12-VECKORS TRANSFORMMATION
från soffpotatis till fitnessbrud!
Följ bara länken :) START 21/1 2013
http://galnadieter.blogspot.se/search/label/12-week%20daily%20video%20trainer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar