måndag 18 februari 2013

Kan man bli vältränad på bara 90 sekunder?

The 90-Second Fitness Solution: The Most Time-Efficient Workout Ever for a Healthier, Stronger, Younger You (häftad)

Efter att ha sökt efter en effektivare träningsmetod, så hittade jag den här boken av Pete Cerqua: "The 90 second fitness solution".

Efter att ha tittat på en reklamvideo på Youtube och läst en recension på internet, så blev jag sugen på att köpa boken och testa träningen på min mycket otränade man. (Vi får se om han går med på det ;) haha)

Själv blev jag motiverad att slänga in några snabba statiska övningar på lunchen för att komplettera min styrketräning - det kan ju inte skada eller hur :).

Så idag blir det plankan - 90 sekunder (om jag kan hålla det!). Imorgon kör jag jägarsits.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar