måndag 11 mars 2013

Fas 1 Skinny Dress Diet Allevo shakes

Idag har jag kört igång med fas 1 i Pete Cerquas The Skinny Dress Diet.

Så länge jag orkar (ett par dagar/ en arbetsvecka) så ska jag enbart äta flytande föda!

Jag kör med de proteinpulver som jag har hemma, och så har jag kompletterat med Allevos produkter för variation.

Det är två kit med tre olika smaker i varje. Det ena är "hög proteinhalt" som ska blandas ut med minimjölk och den andra är VLCD, och ska blandas ut i vatten.

Idag har jag druckit 1 portion av följande: 2 x lean dessert pro + mjölk, gourmet pro + vatten, kaffe med mjölk, allevos high protein "morot, sötpotatis och chili"-soppa.

Allevo's morotssoppa var mycket god och jag var behagligt mätt efteråt!

Till middag blir det nudelsoppa med kalorifria shirataki nudlar till, så magen får lite fibrer!

Jag känner mig belåten och mätt trots mindre kalorier, än så länge  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar