torsdag 29 november 2012

Min dietplan - Imorgon gäller det!


Jag gjorde ett gratis test på http://www.dukandiet.co.uk/ för att finna min "sanna vikt". Enligt testet så ska jag väga 64.4 kg, mot 71 kg idag. Min våg är dessvärre inte helt tillförlitlig, men förhoppningen är att gå ner ca 7 kg.

4 dagars Attackfas, med ren proteindiet, följt av 46 dagar Cruise, så ska jag ha gått ner all den vikten. Jag tvivlar lite på att jag kommer att gå ner 7 kg på mindre än två månader... men om jag kan gå upp 6 kg på tre månader, så varför inte?

Om jag inte gått ner till min målvikt, så kommer jag att förlänga cruise-fasen tills jag nått 64 kg. Sedan kommer de två faserna som ska stabilisera min sanna vikt... det ska bli spännande! Tänk om det stämmer; att man kan gå ner utan att gå upp igen!

Så, imorgon gäller det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar